Služby

Vážení hosté a obchodní přátelé

Co se týče námi poskytovaných služeb. Zařizujeme rodinné oslavy, svatby a školení. Rádi Vám pomůžeme sestavit menu dle Vašich představ a možností. Zde je pro Vás pár užitečných a prvotních informací, které Vám mohou pomoci s rozhodováním při plánování firemní nebo soukromé akce.

1/ Stávající kapacita restaurace je 70 míst k sezení + 50 míst k sezení v salónku ve druhém patře restaurace, kapacita restaurace pro raut je max. 200 osob (z toho cca 100 míst k sezení)

2/ Pronájem salónku, případně celé restaurace se účtuje dle náročnosti pořádané akce. Standartní pronájem salónku začíná na 1500,- za akci.

3/ Složení rautu, případně slavnostního menu je po dohodě se zákazníkem sestaveno dle jeho představ.

4/ Z technického vybavení disponujeme promítacím plátnem, WI-FI, audio technikou.

5/ Platební podmínky - zde je více možností:
PLATBA HOTOVĚ, PLATEBNÍ KARTOU NEBO NA FAKTURU

Při platbě fakturou: po obdržení Vaší závazné objednávky Vám vystavíme zálohovou fakturu ve výši cca 70 % z ceny objednaných služeb se splatností 7 dní před plánovanou akcí. Faktura na doplatek bude vystavena ihned po akci se splatností 7 dní.

stůl a židle